نتایج بیشتری یافت نشد

هشت سایت عضویت در گروه کوهنوردی در تهران!

سایت‌های عضویت در گروه کوهنوردی در تهران

معمولاً کوهنوردی انفرادی چالش‌هایی دارد. بنابراین اگر در شهر تهران ساکن هستید یا قصد کوهنوردی در کوه‌های تهران را دارید، عضویت در گروه کوهنوردی در تهران راهی برای یافتن افراد همراه و هم سلیقه در کوهنوردی و به اشتراک گذاشتن تجریبات و یادگیری تکنیک‌های کوهنوردی است. مسیرهای مختلفی برای کوهنوردی وجود دارد و افراد بر اساس مهارت و علاقه‌ای خود می‌توانند هریک از این مسیرها را انتخاب کنند.

به دلیل مجاورت شهر تهران با رشته کوه، با طی کردن مسیرهای کوتاه می‌توان به جاذبه‌های طبیعی اطراف این شهر رسید و از آن‌ها لذت برد. با توجه به اقلیم کوهستانی این منطقه، یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌های طبیعی برای کم کردن اضطراب زندگی پرمشغله در بین افراد ساکن در تهران، کوهنوردی است.

همچنین، کوهنوردی مزیت‌های مختلفی برای بدن دارند. کوهنوردی می‌تواند بیماری‌های مختلف را از شما دور کند و جریان خون را در عضلاتتان افزایش دهد. زمانی که کوهنوردی می‌کنید ضربان قلبتان افزایش می‌یابد و این قضیه باعث می‌شود قدرت قلب افزایش پیدا کند. همچنین پمپاژ خون با فشار در رگ‌ها باعث باز شدن گرفتگی آن‌ها می‌شود.

در این مقاله درباره هشت سایت عضویت در گروه کوهنوردی در تهران توضیحاتی ارائه خواهد شد.

باشگاه کوهنوردی تهران

یکی از گروه‌های باسابقه‌ برای کوهنوردی در تهران، باشگاه کوهنوردی تهران است. این باشگاه در سال 1362 تأسیس شده است و برنامه‌های مختلفی برای کوهنوردی تدارک می‌بیند. در ابتدا باشگاه کوهنوردی تهران حالت گروهی داشت اما در سال 1390 توانست زیر نظر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد و از آن زمان فعالیت‌های مختلف حرفه‌ای را نیز دنبال می‌کند.

باشگاه کوهنوردی تهران در حال حاضر حدود 170 نفر عضو ثابت دارد و در درجه‌های مختلفی برنامه‌های کوهنوردی در نظر می‌گیرد و در سطوح مبتدی و حرفه‌ای نیز فعالیت می‌کند. آدرس سایت عضویت در گروه کوهنوردی در تهران، http://tehranclimbing.club است و از آن طریق می‌توانید با این گروه در ارتباط باشید. همچنین برای مراجعه‌ی حضوری و کسب اطلاعات می‌توانید به آدرس تهران، میدان انقلاب، جنب سینما مرکزی، کوچه مهرناز، ساختمان ۱۱۰، طبقه ۴، واحد ۳۰ مراجعه کنید. برای تماس تلفنی نیز خطوطی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. شماره تلفن باشگاه کوهنوردی تهران، ۹-۶۶۵۶۱۴۰۸-۰۲۱ است.

باشگاه کوهنوردی دماوند

یکی دیگر از گروه‌های کوهنوردی معتبر که در شهر تهران فعالیت دارد، گروه کوهنوردی دماوند است. گروه دماوند قدیمی‌ترین باشگاه کوهنوردی تهران است و در سال 1332 تأسیس شده است. این باشگاه در طول سال‌های فعالیت اسامی مختلفی داشته و در حال حاضر نام دماوند را برای خود برگزیده است. در سال 1332 دوازده تن از کوهنوردان حرفه‌ای تهران که تجربه‌ی صعودهای متعددی نیز در کارنامه‌ی خود دارند، این گروه را تأسیس کردند و در سال 1335 همین گروه توانستند قله‌ی هیمالیا را نیز فتح کنند. در حال حاضر شش تن از این دوازده نفر کوهنورد هنوز در قید حیات هستند. امروز این باشگاه کوهنوردی تهران دارای بیش از هزار عضو فعال بوده و برنامه‌های متعددی را برای سلایق مختلف برنامه‌ریزی می‌کند.

در حال حاضر عضویت در گروه کوهنوردی در تهران http://damavandclub.ir است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به‌طور حضوری به باشگاه گروه کوهنوردی دماوند مراجعه کنند. آدرس این باشگاه خیابان انقلاب، اول لاله زارنو پلاک ۶۷۹، طبقه ۳ است. برای ارتباط تلفنی با این باشگاه کوهنوردی تلفن‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که رایج‌ترین آن‌ها، ۳۹ ۷۶ ۷۱ ۶۶ 0۲۱ است. 

باشگاه کوهنوردی اسپلیت

در لیست باشگاه‌های کوهنوردی تهران، نام باشگاه کوهنوردی اسپلیت نیز به چشم می‌خورد. این باشگاه در سال 1385 تأسیس شده و از سازمان تربیت‌بدنی و هیئت کوهنوردی استان تهران مجوز رسمی فعالیت دارد. باشگاه کوهنوردی اسپلیت به‌طور خصوصی فعالیت می‌کند و تلاش کرده است تا مردم را با طبیعت و ورزش آشتی دهد. فعالیت‌های مختلفی در محیط باشگاه انجام می‌شود.

همچنین جلسات سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی نیز به‌طور حرفه‌ای در باشگاه اسپلیت دنبال می‌شود. برای اطلاع از نحوه‌ی عضویت در این باشگاه و مدارک و شرایط لازم برای عضویت در باشگاه اسپلیت می‌توانید به سایت باشگاه کوهنوردی تهران به نشانی http://espilat.com مراجعه کنید. همچنین آدرس این باشگاه خیابان مفتح جنوبی، بین سمیه و خیابان انقلاب، قبل از زیرگذر دروازه دولت، پلاک ۴۰، طبقه همکف است. 

گروه کوهنوردی لواسان

یکی دیگر از گروه‌های کوهنوردی معروف در لیست باشگاه‌های کوهنوردی تهران، گروه کوهنوردی لواسان است. این گروه در سال‌های اخیر تشکیل شده است و دفتر مرکزی آن در خیابان لواسان تهران قرار گرفته است. برنامه‌های مختلف صعود برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود و جلسات حضور برای تمام افراد برقرار است.

برای عضویت در گروه کوهنوردی لواسان می‌توانید به سایت http://www.lavasanclimb.com مراجعه کنید تا مشخصات لازم برای عضویت را مطالعه کنید. همچنین دفتر این گروه در لواسان، لواسان کوچک، خیابان اسدیان، اداره ورزش و جوانان گروه کوه‌نوردی لواسان قرار دارد.

باشگاه کوهنوردی شقایق

باشگاه کوهنوردی شقایق نیز یکی از باشگاه‌های نسبتاً قدیمی در تهران است. این باشگاه در سال 1370 تأسیس شد و اکنون بیش از هزار نفر عضو فعال دارد و برنامه‌های مختلفی را برای صعود قله‌های استان تهران در نظر می‌گیرد. از سال 1391 این گروه توانست به‌طور رسمی مجوز فعالیت از هیئت کوهنوردی را به دست آورد. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عضویت در گروه کوهنوردی در تهران به آدرس http://www.shaghayeghclub1992.com مراجعه کنید.

باشگاه کوهنوردی ایران کوهستان

یکی دیگر از باشگاه‌هایی که در لیست باشگاه‌های کوهنوردی تهران قرار دارد، باشگاه کوهنوردی ایران کوهستان است. این باشگاه در حال حاضر فعالیت دارد و برای مناسبت‌ها و مناطق مختلف اطراف شهر تهران برنامه‌های گروهی ویژه‌ای تدارک می‌بیند.

برنامه‌های حرفه‌ای گروه کوهنوردی ایران کوهستان حتی شامل صعود قله‌های کشورهای دیگر نیز هست. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر از برنامه‌ها و نحوه عضویت در این باشگاه به وب‌سایت http://irankoohestan.ir سر بزنید. این باشگاه دوره‌های رسمی کوهنوردی و صخره‌نوردی را نیز برگزار می‌کند. دفتر مرکزی باشگاه کوهنوردی ایران کوهستان در آدرس خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی ، نبش خیابان سوم ، پلاک 11، طبقه 3 جنوبی است. 

باشگاه کوهنوردان آرش

باشگاه کوهنوردان آرش ازجمله باشگاه‌های کوهنوردی در تهران است که حدود نیم‌قرن قدمت دارد. این باشگاه در سال 1348 با نام کنونی آن تشکیل شد و پیش از آن نیز با نامی دیگر فعالیت می‌کرد. این باشگاه در حال حاضر فعالیت‌های متفاوتی را رهبری می‌کند و برنامه‌های آموزشی و گردشگری مختلفی در فضای زیرمجموعه‌ی باشگاه آرش برگزار می‌شود. می‌توان از کلاس‌های تخصصی این باشگاه نیز استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ها و نحوه‌ی عضویت در باشگاه کوهنوردی آرش می‌توانید به سایت http://arashmountainclub.ir مراجعه کنید. همچنین دفتر این گروه در میدان انقلاب، ابتدای خیابان آزادی، کوچه مهرناز، ساختمان ۳۶، طبقه ۵، واحد۱۸ است.

باشگاه کوهنوردی سلام هم نورد

اگر در کنار کوهنوردی به دوچرخه‌سواری نیز علاقه‌مند هستید می‌توانید به باشگاه کوهنوردی و دوچرخه‌سواری سلام هم نورد مراجعه کنید. این باشگاه نیز برنامه‌های مختلفی برای سلایق و سطوح متفاوت در نظر گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم از وب‌سایت این باشگاه به آدرس https://salamhamnavard.com دیدن کنید. همچنین دفتر این باشگاه در شهر تهران و خیابان وحدت اسلامی، خیابان فرهنگ، کوچه تفرشی، نبش داداشی، پلاک۲ قرار گرفته است. 

سخن آخر

در دنیای پرمشغله‌ی امروز ارتباط با طبیعت یک اصل اساسی است. کوهنوردی فعالیتی است که مزیت‌های مختلف دارد و علاوه بر آشتی با طبیعت، توان بدنی افراد را نیز افزایش می‌دهد و به تندرستی بدن کمک می‌کند. در این مقاله سایت‌های عضویت در گروه کوهنوردی در تهران معرفی شد تا افراد علاقه‌مند بتوانند مناسب‌ترین باشگاه را برای فعالیت انتخاب کنند. از طریق پلت فرم مارکوشیال نیز می‌توانید افراد علاقه مند به کوهنوردی را پیدا کنید و در رویدادهای مشترک کوهنوردی با آن‌ها سهیم شوید.


مارکوشیال

مارکوشیال پلتفرمی برگرفته از یک دغدغه اجتماعی برای بیشتر با هم بودنه. اینجا بهترین شرایط رو فراهم کردیم تا بتونین با کسانی که دوستشون دارین بصورت ...

0 نظر

برای ارسال دیدگاه باید وارد سیستم شوید. برای ورود کلیک کنید.

تمایل دارید مطلب خود را در وبلاگ مارکوشیال قرار دهید؟