نتایج بیشتری یافت نشد

کفش کوهنوردی: راهنما + 7 سایت مناسب برای خرید!

مقدمه

مهم‌ترین وسیله‌ای که برای شروع کوهنوردی نیاز است، کفش کوهنوردی مناسب است. کفش‌ها تأثیر زیادی بر ایمنی و سلامت کوهنورد دارند و باید به‌صورت اصولی طراحی شده باشند. قبل از خرید کفش باید در نظر بگیرید که قصد دارید در چه ارتفاع و چه زمانی از سال کوهنوردی کنید. برای مثال کفشی که برای مسیرهای تقریباً مسطح و با مسافت زیاد مناسب است، برای صخره‌ها و مسیرهای دارای شیب زیاد مناسب نخواهد بود.

در این مطلب برخی از سایت‌های مناسب برای خرید کفش کوهنوردی معرفی شده‌اند.

سایت‌های مناسب خرید کفش کوهنوردی

اگر قصد شروع کوهنوردی را داشته باشید، اولین وسیله‌ای که وجود آن الزامی به نظر می‌رسد، کفش کوهنوردی است. درواقع بدون داشتن کفش مناسب کوهنوردی توصیه نمی‌شود و ممکن است چالش‌هایی جدی برایتان به دنبال داشته باشد. معمولاً می‌توان از مغازه‌های تخصصی کوهنوردی کفش‌های مناسب این رشته را تهیه کرد. اما سایت‌های مناسبی نیز برای خرید انواع مختلفی از کفش کوهنوردی وجود دارند. در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

شاید بتوان گفت یکی از معتبرترین درگاه‌های موجود برای خرید کفش کوهنوردی و وسایل مرتبط با این ورزش، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است. این فروشگاه طیفی متنوع از کفش‌ها را در اختیارتان می‌گذارد و می‌توانید بر اساس فیلترهای مختلفی مانند قیمت، برند موردنظر و مشخصات حرفه‌ای به جست‌وجو در میان کفش‌های این فروشگاه بپردازید. انواع کفش کوهنوردی مردانه و زنانه در این فروشگاه وجود دارد که برای بودجه‌های مختلف نیز مناسب است. علاوه بر کفش کوهنوردی، فروشگاه دیجی‌کالا انواع مختلف وسایل کوهنوردی حرفه‌ای را نیز عرضه می‌کند. برای خرید از این فروشگاه می‌توانید به آدرس وب‌سایت https://www.digikala.com مراجعه کنید و به بخش کوهنوردی و کمپینگ این سایت سری بزنید. 

فروشگاه اینترنتی کوه مارکت

معمولاً برای خرید کفش کوهنوردی مناسب باید در بین سایت‌های مرتبط سری هم به فروشگاه کوه مارکت بزنید. این فروشگاه در ابتدای تأسیس در سال 1388 تنها فروش حضوری داشت و شعبه‌ی اصلی آن در شهر ارومیه قرار دارد. از سال 1392 فروشگاه اینترنتی این مجموعه نیز آغاز به کار کرد. فروشگاه‌های کوه مارکت به‌طور حرفه‌ای درزمینه‌ی واردات وسایل کوهنوردی فعالیت می‌کنند. به همین علت انواع متنوعی از برندها و مدل‌های مختلف کفش کوهنوردی را می‌توان در فروشگاه اینترنتی کوه مارکت پیدا کرد.

کفش‌های مختلف مخصوص کوهنوردی برای سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف در این فروشگاه موجود است. اگر به دنبال کفش کوهنوردی ارزان هستید نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم از وب‌سایت این مجموعه دیدن کنید. آدرس وب‌سایت کوه مارکت، https://koohmarket.com است. همچنین مزیت بزرگی که این فروشگاه دارد این است که درصورتی‌که کالای خریداری‌شده توسط شما بیش از صد هزار تومان قیمت داشته باشد، ارسال کالا برایتان رایگان خواهد بود. 

فروشگاه اینترنتی قله قاف

معمولاً زمانی که قصد خرید کفش کوهنوردی مناسب را داریم چالش اصلی این است که جنس مرغوب و برندهای اصلی را پیدا نکنیم. این قضیه ممکن است بعداً تبعات بدی برای بدن و امنیت جانی‌مان داشته باشد زیرا کفش‌ها در شرایط چالش زا از پا محافظت می‌کنند. فروشگاه اینترنتی قله قاف برای مقابله با این مشکل تأسیس شده است. این فروشگاه اینترنتی بیش از یک دهه قدمت دارد و طیف وسیعی از وسایل کوهنوردی و کفش‌های مناسب را فراهم کرده است.

در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید کفش کوهنوردی زنانه و مردانه را به‌صورت مجزا پیدا کنید. همچنین محصولات اصل و اورجینال را به‌راحتی و در منزل خریداری کرده و به‌سرعت درب منزل تحویل بگیرید. کفش‌های مختلفی از برندهای داخلی و خارجی در این فروشگاه به فروش می‌رسد و مکان مناسبی برای خرید کفش کوهنوردی است. می‌توانید به وب‌سایت مجموعه که دارای آدرس https://gholeghaf.ir است نیز مراجعه کنید. 

فروشگاه اینترنتی کوه سایت

فروشگاه اینترنتی کوه سایت نیز یکی دیگر از مرجع‌های معتبر برای خرید وسایل کوهنوردی مختلف است. این فروشگاه شعبه‌ی خرید حضوری نیز دارد که شعبه‌ی مرکزی آن در تهران قرار گرفته است. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید به‌راحتی انواع مختلف کفش کوهنوردی را با ویژگی‌های متناسب و حرفه‌ای پیدا کنید. معمولاً در مناسبت‌های مختلف محصولات این سایت شامل تخفیف‌های گسترده می‌شوند و می‌توان کفش کوهنوردی ارزان و با کیفیت بالا را از فروشگاه اینترنتی کوه سایت خریداری کرد. برای خرید از سایت کافی است که به آدرس https://koohsite.com مراجعه کنید و بر اساس نیاز خود فیلترهای موردنظر را انتخاب کرده تا کفش مناسب شما یافت شود. 

فروشگاه اینترنتی چارسونت

معمولاً خرید وسایل و تجهیزات مرتبط با کوهنوردی زمان زیادی می‌برد. برای آسان‌تر شدن فرایند خرید مشتریان بیشتر فروشگاه‌های بزرگ قسمتی برای خرید اینترنتی نیز در نظر گرفته‌اند. فروشگاه اینترنتی چارسونت نیز باهدف ساده‌تر کردن فرایند خرید تأسیس شده است.

این فروشگاه تلاش کرده است تا تمام برندهای خارجی و داخلی معتبر درزمینه محصولات و تجهیزات مرتبط با کوهنوردی را گرد هم آورد و برای خانم‌ها، آقایان و حتی کودکان قسمت مجزا دارد. معمولاً کالاهای مختلف این فروشگاه اینترنتی تخفیف می‌خورند که به‌واسطه‌ی این کاهش قیمت می‌توان کفش کوهنوردی ارزان را نیز از این فروشگاه تهیه کرد. ارسال کالاها به منزل مشتریان توسط این فروشگاه انجام می‌شود و رایگان است. همچنین می‌توانید از پشتیبانی بیست‌وچهارساعته برای اجناس و کالاها و همچنین پاسخ به سؤالاتتان استفاده کنید. برای خرید از فروشگاه اینترنتی چارسونت به آدرس https://charsoonet.com مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی دومان

یکی از فروشگاه‌های دیگری که بسیار معتبر هستند و می‌توانید از آن خریداری کنید، فروشگاه اینترنتی دومان است. گروه دومان درزمینه‌ی تخصصی تولید ابزارآلات کوهنوردی فعالیت می‌کند و محصولات مختلفی را نیز تولید کرده است اما در فروشگاه اینترنتی این مجموعه علاوه بر محصولات برند دومان می‌توانید کفش‌ کوهنوردی با برند موردنظر خودتان را نیز پیدا کنید.

معمولاً درزمینهٔ خرید کفش کوهنوردی کیفیت اهمیت ویژه‌ای دارد؛ به همین دلیل بهتر است با توجه به بودجه و هدف خود بهترین کفش را انتخاب کنید. فروشگاه دومان در تهران برای خرید حضوری نیز دارای شعبه است و می‌توانید از نزدیک اجناس خریداری‌شده‌ی خود را ببینید. همچنین برای آسان شدن فرایند خرید، اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید، تا حداکثر سه ساعت پس از خرید محصول، کالا به‌ درب منزلتان خواهد رسید. اگر قصد خرید کفش کوهنوردی زنانه یا مردانه‌ی مناسب و باکیفیت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به آدرس https://edoman.ir بزنید. 

فروشگاه اینترنتی هم طناب

زمانی که صحبت از فروشگاه‌های معتبر برای خرید کفش کوهنوردی می‌شود، بهتر است به فروشگاه اینترنتی هم طناب نیز اشاره شود. این فروشگاه درواقع اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی کوهنوردی بود که در سال 1382 تأسیس شد و در سال‌های گذشته یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ابزارهای حرفه‌ای کوهنوردی است. این فروشگاه طیف وسیعی از لوازم مرتبط با کوه را ارائه می‌کند و کفش‌های کوهنوردی متنوع و متناسبی در این فروشگاه برای خرید موجود هستند.

همچنین برای خریدهای بالاتر از سیصد هزار تومان، جهت ارسال کالا هزینه‌ای در نظر گرفته نمی‌شود. معمولاً پس دو تا چهار از خرید از فروشگاه هم طناب، می‌توانید کالای خریداری‌شده را درب منزلتان تحویل بگیرید و مراحل ارسال کالا نیز از طریق اینترنت قابل‌پیگیری است. پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن کفش کوهنوردی به سایت این فروشگاه با آدرس https://hamtanab.net مراجعه کنید.

سخن آخر

داشتن کفش مناسب کوهنوردی یکی از ضرورت‌های اساسی برای شروع این رشته است. بنابراین بهتر است در خرید کفش مناسب حساسیت به خرج دهید تا تجربه‌ای شیرین از کوهنوردی برایتان رقم زده شود. برای خرید اینترنتی کفش کوهنوردی مناسب می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی معرفی‌شده مراجعه کنید. 


مارکوشیال

مارکوشیال پلتفرمی برگرفته از یک دغدغه اجتماعی برای بیشتر با هم بودنه. اینجا بهترین شرایط رو فراهم کردیم تا بتونین با کسانی که دوستشون دارین بصورت ...

0 نظر

برای ارسال دیدگاه باید وارد سیستم شوید. برای ورود کلیک کنید.

تمایل دارید مطلب خود را در وبلاگ مارکوشیال قرار دهید؟