نتایج بیشتری یافت نشد

بهترین شهربازی های تهران (15 شهربازی) + آدرس و نقشه گوگل

مقدمه

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات ما ایرانی‌ها، رفتن به شهربازی است. حتما همه ما خاطرات شیرینی از شهربازی داریم، برخی افراد اوج هیجان را در ترن هوایی می‌بینند، برخی دیگر از ارتفاع ترس دارند و می‌خواهند با سوار شدن بر چرخ و فلک‌های بزرگ بر ترس خود غلبه کرده و این چالش را به جان بخرند. البته شهربازی‌های امروزی وسایل بازی خیلی هیجان‌انگیزتری نسبت به ترن و چرخ و فلک دارد. در این مطلب تصمیم داریم بهترین شهربازی های تهران را با ذکر دلیل به شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا انتهای این مطلب وبلاگ مارکوشیال ما را همراهی کنید.

1- شهربازی ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر فرصت بازی با حدود 110 وسیله بسیار مهیج را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید در یک محیط بسیار شاد اوقات فراغت خود را سپری کنید. شهربازی ژوپیتر برای بزرگسالان نیز مناسب و هیجان انگیز خواهد بود و تنها برای بازی کودکان ساخته نشده است. به غیر از وسایلی مانند کاروسل و چرخ و فلک، بازی‌های رایانه‌ای بسیار مهیجی وجود دارد که توجه شما را جلب خواهد کرد. در کنار آن‌ها لذت بازی‌های بولینگ، چکش قدرتی، فوتبال دستی، دارت و مینی بولینگ را می‌توانید در این شهربازی تجربه کنید. شهربازی ژوپیتر در مجتمع کوروش واقع شده است و به فودکورت هم بسیار نزدیک است. همین موضوع محبوبیت ژوپیتر را افزایش داده است.

-    آدرس: تهران، بزرگراه ستاری شمال، مجتمع کورش، طبقه دوم ( نمایش روی نقشه گوگل )

2- فان تایم مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم از مجتمع تجاری‌های بسیار پرطرفدار و معروف شهر تهران است و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌کند. در این مرکز، شهربازی فان تایم قرار دارد. این شهربازی بسیار مجهز و شیک است و بازی‌های بسیار جذاب و مفرحی دارد. جالب است بدانید شهربازی فان تایم در سایر کشورها نیز شعبه دارد و بسیار معتبر است. شهربازی فان تایم 51 نوع بازی گوناگون را در اختیار شما قرار داده و در نزدیکی آن کافه و رستوران هم واقع شده است. اطمینان می‌دهیم که در این شهر بازی لحظات شاد و مهیجی را سپری کرده و لذت ببرید.

-  آدرس: تهران ، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه سوم  ( نمایش روی نقشه گوگل )

3- فان لند

شهربازی شادی  (fun land) در سال 1394 شروع به فعالیت کرد. این مجموعه در شهر تهران بسیار معروف و معتبر است و در مجتمع الماس هروی قرار دارد. شهربازی فان لند 3000 متر مربع مساحت داشته و سه طبقه دارد. با توجه به اینکه این شهربازی از 250 وسیله بازی تشکیل شده است، به این نتیجه می‌رسیم که جزو مجهزترین شهربازی‌های پایتخت کشورمان هم است. در ضمن شهربازی فان لند واحد عکاسی، واحد گریم و سالن جشن نیز دارد.

-  آدرس: ميدان هروی، مجتمع تفريحی، ورزشی و تجاری الماس هروی، طبقه سوم و چهارم و پنجم ( نمایش روی نقشه گوگل )

4- فان تایم ارگ تجاری تجریش

این شهربازی یک شرکت بین‌المللی مشهور است که پس از تاسیس شعب خود در شهرهای مختلف کشور ترکیه، پا به ایران گذاشت و یکی از شعبه‌های خود را در مرکز تجاری ارگ تجریش احداث کرد. این شهربازی 2000 متر مربع مساحت دارد.

شهربازی فان تایم 115 بازی گوناگون و هیجان انگیز دارد و بدون تردید می‌تواند لحظات بسیار شیرینی را برای شما رقم بزند. سالن تولد، اتاق گریم و همچنین پارکینگ اختصاصی جزو امکانات شهربازی فان تایم محسوب می‌شوند. این مرکز جزو معتبرترین و البته مشهورترین شهربازی‌های حال حاضر در پایتخت کشورمان است که طرفداران بسیار زیادی دارد. 

-  آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان سعد آباد(ملکی)، مجتمع تجاری ارگ تجریش، طبقه سوم ( نمایش روی نقشه گوگل )

5- سرزمین عجایب

سرزمین عجایب یکی از معروف‌ترین شهربازی های تهران است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این شهربازی در غرب تهران واقع شده است و از همان ابتدا تا به حال توانسته بهترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این مجموعه موفق شد برای نخستین مرتبه سیستم کارتی را وارد کشورمان کند. سرزمین عجایب 149 دستگاه بازی بسیار جذاب دارد. موتور کوبنده، ماشین کوبنده، سفینه گردان، سفر هوایی، چرخ و فلک، ماشین فرفره، بالن، هواپیما، مینی بولینگ، تیراندازی لیزری، ایرهاکی، سه گا، تیراندازی با کلت و شبیه سازها، سرزمین ماجراجویان و رالی جزو بهترین وسایل بازی شهربازی سرزمین عجایب هستند. با توجه به کیفیت و ایمن بودن کلیه وسایل بازی در این شهربازی، پیشنهاد می‌کنیم که برای گذراندن اوغات فراقت و تعطیلی خود، حتما سری به سرزمین عجایب بزنید. 

-  آدرس: تهران، میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی، بعد از پل همت، مرکز خرید تیراژه، طبقه سوم ( نمایش روی نقشه گوگل )

6- شهربازی امیر

مجتمع امیر یکی از بهترین مکان‌ها برای یک تفریح خوب در کنار خانواده و دوستان است. این مجتمع در حوالی منطقه سبلان قرار دارد. اگر قصد دارید در نزدیک این منطقه زمان هیجان‌انگیزی رو سپری کنید، شهربازی امیر را انتخاب کنید و بهترین تفریح را برای خود بسازید. این شهربازی فضای حدود 3000 متر مربعی دارد و دوطبقه است. همچنین وجود 150 دستگاه بازی در شهربازی امیر، لحظات فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. در ضمن این شهربازی در تمامی رنج سنی وسایل بازی مهیج دارد. 

-  آدرستهران، خیابان شهید مدنی، تقاطع سبلان، بالا‌تر از سینما شاهد، مجتمع تجاری امیر طبقه ۴ و ۵ ( نمایش روی نقشه گوگل )

7- دنیای بازی

دنیای بازی در مجموعه شهید چمران قرار دارد و یکی از مهیج‌ترین شهر بازی های تهران به حساب می‌آید. این شهربازی مساحتی معادل 1500 متر مربع دارد و سرپوشیده می‌باشد.

 در دنیای بازی می‌توانید وسایل بازی مختلفی چون فریزبی، فایربال، ترن هوایی، ماشین کوبنده، مسابقات فرمول یک، ایرهاکی، فوتبال دستی، هواپیما جنگی و ... را تجربه کنید و لذت ببرید. کلیه این وسایل از ایمنی و سطح کیفی مناسبی برخوردار هستند و به شما پیشنهاد می‌کنیم حداقل برای یک مرتبه به دنیای بازی رفته و لحظات خود را در این شهربازی لذت‌بخش کنید.

-  آدرس:تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، مجموعه ورزشی، تفریحی و فرهنگی شهید چمران ( نمایش روی نقشه گوگل )

8- شهربازی صبا مال

در یکی از مجتمع تجاری‌های معتبر و مشهور پایتخت کشور به اسم صبا مال، یکی مجهزترین شهربازی های تهران انتظار شما عزیزان را می‌کشد. این شهربازی حدود 80 بازی مهیج دارد که مطمئنا توجه شما را جلب خواهد کرد. ماشین کوبنده، چرخ و فلک، سایدواندر و کاراسل تنها گوشه‌ای از بازی‌های جذاب این شهربازی هستند. شهربازی صبا مال ساعات هیجان‌انگیزی را برای کودکان و بزرگسالان خواهد ساخت. بدون تردید با استفاده از وسایل بازی شهربازی صبا مال از دغدغه‌های روزمره خود دور خواهید شد و بهترین لحظات را سپری می‌کنید.

-  آدرس: تهران، میدان حر، خیابان کارگر جنوبی، مجتمع تجاری تفریحی صبامال ( نمایش روی نقشه گوگل )

9- قلعه سحرآمیز

قلعه سحرآمیز یکی از نام آشناترین شهربازی های تهران است که در پارک ارم قرار دارد. بسیاری از مردم پایتخت حداقل برای یکبار سابقه بازی در این قلعه سحرآمیز را دارند و این شهربازی به نوعی یک نوستالژی جذاب و به یاد ماندنی است. این شهربازی با بازی‌های جدید و مفرح میزبان شما عزیزان خواهد بود. قلعه سحرآمیز یک مکان بسیار جذاب برای علاقمندان به هیجان است و با بیش از 120 بازی مختلف بهترین دقایق را برای شما خواهد ساخت. قلعه سحرآمیز جزو معدود شهربازی های تهران می‌باشد که در مرکز تجاری واقع نشده است. صندلی پرنده، کشتی، دستگاه‌های چرخشی، مکانیکی و هدف گیری از جمله دستگاه‌های این مجموعه هستند. بدون تردید در این قلعه سحرآمیز لحظات بسیار خوشی را سپری خواهید کرد.

-  آدرس : تهران، اتوبان شهید باکری جنوب، پارک ارم، لوناپارک یک ( نمایش روی نقشه گوگل )

10- شهربازی هورا پارک

اگر در غرب تهران ساکن هستید و قصد دارید در نزدیکی محل سکونت خود ساعاتی را در یک شهربازی سپری کنید، ما پاساژ سمرقند را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. در طبقه سوم این پاساژ، شهربازی هورا قرار گرفته است که می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

این شهربازی 1500 متر مربع مساحت دارد و بازی‌های بسیار هیجان‌انگیزی را برای هموطنان ترتیب داده است. در شهربازی هورا بازی‌های ورزشی، جایزه‌ای و گروهی وجود دارد که نظر شما را جلب خواهد کرد. همچنین وجود بوفه خوراکی، غرفه‌های عکاسی و گریم فانتزی به جذابیت این مجموعه افزوده است.

-  آدرس : شهران، جنت آباد جنوبی، نبش بلوار لاله، پاساژ سمرقند، طبقه ٣ ( نمایش روی نقشه گوگل )

11- شهربازی ارم تهران

در غرب پایتخت، یکی از بهترین شهربازی های تهران و دومین شهربازی بزرگ در کشور واقع شده است. پارک ارم با مساحتی معادل 75 هکتار یک شهربازی بسیار بزرگ می‌باشد که در تمامی نقاط ایران طرفدار دارد. جالب است بدانید که حدود 8 هکتار از این مجموعه را دریاچه پارک ارم تشکیل داده است. شما می‎توانید در این دریاچه دقایقی را به ماهیگیری و قایقرانی مشغول شوید. 

پارک ارم از 3 شهر بازی متفاوت تشکیل شده است که این 3 بخش با اسامی لونای 1، لونای 2 و لولانی 3 شناخته می‌شوند. حدود 70 بازی هیجان‌انگیز و مهیج در این سه لونا وجود دارد که لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما عزیزان به وجود خواهد آورد. از جمله بازی‌های این مجموعه می‌توان به ترن هوایی، تاب‌های پرنده و سفینه فضایی اشاره کرد.

-  آدرس : شهر تهران، کیلومتر 4 اتوبان تهران-کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر راست پل اتوبان شهید باکری  ( نمایش روی نقشه گوگل )

12- شهربازی تیراژه 2

یکی از نوین ترین شهربازی های تهران، شهربازی تیراژه 2 می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. حتی کوچک بودن این شهربازی نسبت به دیگر شهربازی های تهران هم باعث نشده که از جذابیت آن کاسته شود. این فضا می‌تواند لحظات بسیار شیرینی را برای شما و فرزندانتان رقم بزند.

 بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای حداقل یک مرتبه شهربازی تیراژه 2 را به عنوان محل سرگرمی کودکان خود انتخاب کنید. از بهترین وسایل بازی تیراژه 2 می‌توان به ماشین سواری و بازی‌های رایانه‌ای آن اشاره کرد که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. 

-  آدرس : خیابان مدنی، جنب مترو مدنی ( نمایش روی نقشه گوگل )

13- شهربازی فرشته‌ها

اگر ساکن شرق تهران هستید و قصد دارید برای سرگرمی خود ساعاتی را در یک شهربازی سپری کنید، شهربازی فرشته‌ها یکی از بهترین گزینه ها می‌باشد. این شهربازی در سال 1396 شمسی تاسیس شد و محیط شادی را برای علاقمندان به هیجان ترتیب داده است. البته شهربازی فرشته‌ها بیشتر برای نوجوانان رده سنی 14 تا 15 سال احداث شده است. با وجود اینکه این شهربازی وسایل بازی آنچنانی ندارد اما اطمینان می‌دهیم که ساعات لذت بخشی را در آن پشت سر بگذارید. 

-  آدرس : خیابان دماوند، پس از خیابان آیت، روبروی ایستگاه ابوریحان، برج دماوند ( نمایش روی نقشه گوگل )

14- شهربازی بولینگ عبدو

اگر قصد دارید به یکی از مجهزترین شهربازی های تهران بروید و روزهای خوبی را برای کودکان و خانواده خود رقم بزنید، می‌توانید شهربازی بولینگ عبدو را انتخاب کنید. مجموعه فرهنگی چمران که پیش از انقلاب با نام سی آر سی "crc" شناخته می‌شد، محیط بسیار هیجان انگیزی را برای شما عزیزان به وجود آورده است. این شهربازی در سال 1342 تاسیس شده است. در آن دوره این شهربازی به عنوان تنها مکان برای بازی‌های بولینگ و بیلیارد شناخته می‌شد. پس از انقلاب بازی‌های متفاوتی به این دو سرگرمی اضافه شد و این روزها به علاوه 13 سالن ورزشی گوناگون، این مجموعه تفریحی از سالن سرپوشیده بازی، سالن سینما و سینمای چهاربعدی برخوردار است.

-  آدرس : خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، مجموعه شهید چمران ( نمایش روی نقشه گوگل )

15- شهربازی هپی سیتی

مجتمع شمیران سنتر واقع در پایتخت کشور، یک شهربازی مجهز به اسم هپی سیتی را در خود قرار داده است. شهربازی هپی سیتی مساحتی معادل 1400 متر مربع دارد و متشکل از بازی‌های مهیج و جذاب است. یک طبقه از مجتمع شمیران سنتر به شهربازی هپی سیتی اختصاص داده شده است. نکته جالب توجه در مورد این شهربازی، چیدمان و دکوراسیون بسیار متفاوت آن است که توجه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. مدرن بودن دستگاه‌های بازی موجود هپی سیتی ساعات بسیار لذت‌بخشی را برای شما رقم می‌زند. 

آدرس: منطقه یک، بزرگراه ارتش، برج اداری تجاری شمیران سنتر ( نمایش روی نقشه گوگل )

سخن پایانی

گذراندن وقت در کنار فرزندان و خانواده جزو شیرین‌ترین لحظات زندگی محسوب می‌شود. بنابراین سعی کنید که برای لذت‌بخش کردن این لحظات تلاش کنید و سرگرمی‌های متفاوتی را برای خانواده خود در نظر بگیرید. مسأله انتخاب یک مکان تفریحی خوب برای کودکان شما اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. پس در انتخاب شهربازی های تهران به هیچ عنوان عجله نداشته باشید و سعی کنید مجهزترین و البته ایمن‌ترین شهربازی‌ها را برای گذراندن اوقات فراغت خود و فرزندانتان انتخاب نمایید.

 برای دوره‌همی‌های خود افراد هم‌سلیقه و دوستان خود را انتخاب کنید و با کمک وب‌سایت مارکوشیال در بهترین رویدادهای تفریحی در شهربازی های تهران شرکت کنید. در نهایت آرزومندیم بهترین روزها را در کنار خانواده خود پشت سربگذارید.


مارکوشیال

مارکوشیال پلتفرمی برگرفته از یک دغدغه اجتماعی برای بیشتر با هم بودنه. اینجا بهترین شرایط رو فراهم کردیم تا بتونین با کسانی که دوستشون دارین بصورت ...

0 نظر

برای ارسال دیدگاه باید وارد سیستم شوید. برای ورود کلیک کنید.

تمایل دارید مطلب خود را در وبلاگ مارکوشیال قرار دهید؟