نتایج بیشتری یافت نشد

لیست 8 اتاق فرار ترسناک [ ترسناک ترین های ایران ]

مقدمه

اتاق فرار ترسناک یکی از انواع سناریوهای موجود در اتاق فرار در سراسر دنیا می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد. همانطور که همه ما می‌دانیم بازی اتاق برای یک بازی گروهی و تیمی می باشد که گروه مورد نظر که لازم است چیزی در حدود 4 الی 8 نفر باشند. با توجه به سناریوهای مختلف این تعداد قابل تغییر می باشد. این گروه به یک اتاق وارد شده و سپس یک سناریوی از پیش طراحی شده را باید در ظرف مدت زمان مشخصی به اتمام برساند و تمامی معماها و پازل های تعبیه شده در بازی را از ابتدا مورد شناسایی و بررسی قرار داده و نسبت به حل کردن آنها اقدام نمایند. تا در نهایت راه خروج از آن را پیدا کرده و از آن خارج شوند و به عنوان برنده به حساب بیایند.

در میان انواع مختلف اتاق های فرار تم های خاصی وجود داشته و هر کدام از اتاق های فرار حسی متفاوتی را در قالب سناریوهای مختلف ارائه می نمایند که یکی از پرطرفدارترین انواع اتاق فرار اتاق فرار ترسناک می باشد. داستان در نظر گرفته شده در بازی اتاق فرار ترسناک یه سناریو را بازگو می نماید و شما به عنوان شخص اصلی و همه داستان وارد بازی می گردید و معماهای مختلف را حل کرده و در نتیجه بر پلیدی ها و تاریکی های موجود در بازی چیره شده و به عنوان برنده از اتاق فرار ترسناک خارج می شوید.

مهم ترین ویژگی های اتاق فرار ترسناک

از جمله مهمترین ویژگی های جذاب و مهیجی که در اتاق فرار ترسناک وجود دارد، می توان غلبه بر استرس در زمان حل معما و از همه مهمتر پیدا کردن جواب صحیح معما اشاره نمود. زمانی که گروه های مختلف قصد انجام بازی اتاق فرار ترسناک را دارند باید به این موضوع توجه کنند که اولین قدم در بازی اتاق فرار ترسناک توجه به سرنخ ها و پیدا کردن جواب معما و حل آنها می باشد. بازی اتاق فرار ترسناک ایجاد آدرنالین و ترس بسیار زیادی در افراد می کند به عنوان مثال توجه کنید زمانی که در حال پیدا کردن و حل یک معمای خاص هستید، ناگهان چراغ اتاق به صورت کامل خاموش شده و تاریکی مطلق ایجاد می گردد. ناگهان یک فرد را در مقابل خود مشاهده می کنید و یا مشاهده می کنید که اجسام اطراف شما در اتاق جابجا می شود و یا یک فرد فریاد زنان و جیغ کشان سعی در ترساندن شما دارد. با تمامی این استرس ها و ترس های موجود شما باید سعی کنید تا معما را حل کرده و در مدت زمان مشخص این کار را به اتمام برساند و در صورتی که زمان تمام شود و شما نتوانید از پس معما ها و مراحل در اتاق فرار ترسناک بربیاید به عنوان قهرمان داستان شناخته نشده و دست از پا دراز تر باید اتاق فرار ترسناک را ترک کرده و آن را در اختیار گروه بعدی برای انتخاب بازی قرار دهید. ولی در عین حال تجربه برنده شدن در بازی اتاق فرار ترسناک حسی بسیار مهیج و دوست داشتنی می باشد. افراد مختلف با کمی دقت و توجه و اعتماد به نفس و ایجاد خونسردی می توانند به آن دست پیدا کنند. 

در کشور ایران انواع مختلف اتاق فرار ترسناک وجود دارد که در ادامه مقاله سعی می کنیم به تعدادی از برترین آنها بپردازیم و آنها را برای شما معرفی کنیم.

اتاق فرار ترسناک شام آخر جردن

اتاق فرار ترسناک شام ‌اخر یک اتاق فرار بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد که معما های تعبیه شده در آن پیچیدگی و سختی نسبتاً بالایی دارند و نکته بسیار جالبی در مورد این اتاق فرار ترسناک وجود دارد این است که سناریو این بازی از مراحل موجود در اواسط بازی از حالت معمایی و فکری به حالت دلهره آور و ترسناک تغییر می کند. داستان و سناریو بازی در اتاق فرار ترسناک هیجان انگیز شام آخر به این صورت است که بعد از یک مسافرت طولانی و لذت بخش و طی کردن مسافت مسیر ترافیک وارد شهر تهران می شوید. این زمان در آخر یک هفته پیش افتاد و اکثر کافه و رستوران ها بسته هستند و در حال گشت و گذار بالاخره یک رستوران را پیدا می‌کنید که ارائه سرویس و خدمات می نماید. هیچ خبری از اتفاقات عجیبی که قرار است در رستوران برای شما رخ دهد ندارید. فردی که به عنوان مسئول رستوران ارائه خدمات می نماید قیافه عجیبی داشته و سفارشات شما را از شما می‌گیر.د همچنین نگاهی به شما می کند. زمان زیادی می‌گذرد ولی خبری از سفاررش شما نیست. در حالیکه شما شاکی هستید و قصد خارج شدن از رستوران را دارید متوجه می‌شوید که هیچ شخصی در آنجا نیست و در رستوران نیز قفل می باشد. ناگهان در این هنگام یک صدای ضبط شده برای شما پخش می شود که در آن گفته می‌شود دو سال پیش من همانند شما شاد بودم و دوستان بسیار زیادی داشتم اما یک شب برای من آن یک اتفاق افتاده و در یک اتفاق وحشتناک فقط من توانستم جان سالم به در ببرند و الان می خواهم دردی که من و دوستانم در آنجا کشیدیم را شما نیز بکشید. مدت زمان انجام این بازی برای اتاق فرار ترسناک شام آخر ۷۰ دقیقه می باشد و باید در این مدت زمان تمام مراحل و معمای آن را سپری کرده و موفقیت از آن خارج شوید.

اتاق فرار ترسناک نفس نکش تهرانپارس

یکی دیگر از انواع اتاق فرار ترسناک بسیار مهیج در شهر تهران اتاق فرار ترسناک نفس نکش می باشد که از فیلمی به همین نام بر گرفته شده است است. داستان بازی این اتاق فرار ترسناک به این صورت می باشد که گروه شما در قالب یک تیم سارق ناشی وارد خانه یک پیرمرد شده که نابینا می باشد و چیزی در حدود ۳۰۰ هزار دلار نقد را از این فرد دزدی کند.

اما اطلاع ندارید که این فرد توانایی بسیار زیادی در انجام امور دفاعی شخصی داشته و تیم شما را در خانه خود به دام می اندازد و سعی میکند که شما را به بدترین شکل ممکن به قتل برساند و در نتیجه شما چیزی در حدود ۶۰ دقیقه وقت دارید مراحل این اتاق فرار ترسناک را انجام داده و از آنجا نجات پیدا کنید.

اتاق فرار ترسناک فرار روانی برج میلاد تهران

اتاق فرار ترسناک واقع در شهر تهران اتاق فرار ترسناک فرار روانی در برج میلاد می باشد که داستان این بازی مربوط به اواخر قرن نوزدهم و سال ۱۸۹۳ در هتل مرموز در شهر شیکاگو آمریکا می باشد. تم و طراحی این اتاق فرار بسیار منحصر به فرد و جذاب می باشد. در آن شخصی به نام دکتر هنری هاوارد هولمز به عنوان مالک این هتل به حساب می‌آید و یک قاتل روانی شناخته شده است کاری می کند تا ساکنین هتل با استفاده از روش های مختلف از بین بروند و در برخی موارد افراد ساکن در هتل را تا سرحد مرگ شکنجه می نماید. در اتاق فرار ترسناک لوکیشن هایی مانند ظرفهای اسید برای سوزاندن جسد ها، زیرزمینی بسیار خوفناک ،چندین کوره و موارد دیگر این چنینی به چشم می‌خورد. مدت زمان برای انجام این بازی اتاق فرار شصت دقیقه در نظر گرفته شده است.

اتاق فرار ترسناک بیمارستان کشف داروی زامبی پارک وی

یکی دیگر از انواع اتاق فرار ترسناک در شهر تهران در منطقه پارک آبی وجود دارد که نام آن بیمارستان کشف داروی زامبی می باشد که از مجموعه اینفینیتی برگرفته شده است. داستان این بازی اتاق فرار در سوم ژانویه در شهر پاریس اتفاق می افتد.

در شهر زیبای پاریس برای برگزاری مراسم جشن سال نو ناگهان یک اتفاق بسیار عجیب رخ می‌دهد و این شهر کاملاً دگرگون می شود. با انجام یک اشتباه بسیار مرگبار و هولناک توسط یک دکتر دیوانه شهر پاریس پر از زامبی شده و شما به همراه گروهتان در لابراتوار شخصی که مربوط به دکتر دیوانه می باشد قرار گرفته اید و باید قبل از رسیدن زامبی ها پادزهر را پیدا کرده و از آن مکان خارج شوید. زمان انجام بازی برای این اتاق فرار ترسناک یک ساعت در نظر گرفته شده است.

اتاق فرار ترسناک در منطقه جردن به نام احضار

یکی دیگر از انواع اتاق فرار ترسناک در شهر تهران اتاق فرار احضار می باشد که در منطقه جردن قرار دارد. از جمله مهمترین ویژگی های منحصر به فردی که در این اتاق فرار به چشم می‌خورد، افکت های صداگذاری بسیار جذاب و همچنین تم و دکوراسیون بسیار جذاب می باشد. با توجه به سیر داستانی بسیار هولناک آن تجربه بسیار لذت بخش را برای افراد مختلف ایجاد می‌نماید. داستان بازی به این صورت است که یک دختر کم سن و سال که جزو خانواده مارستون می باشد به دست یکی از عمو هایش به شکل بسیار وحشتناک کشته می شود. بعد ها نیز در یک مهمانی در اعضای خاندان آن دختر بچه به شکل فجیعی به قتل می‌رسند. با توجه به تحقیقاتی که پلیس انجام بدهم متوجه می شوند تمامی افراد حاضر در آن مهمانی بر اثر جنون آنی همدیگر را به قتل می رسانند. روح سرگردان این دختر در آن عمارت وجود دارد و داستان بسیار هیجان انگیز را ایجاد می نماید.

اتاق فرار ترسناک سعادت آباد به نام فرار قلعه

یکی دیگر از انواع اتاق فرار های ترسناک موجود در شهر تهران در منطقه سعادت آباد فرار قلعه نام دارد. افرادی که خواهان شرکت در این بازی جذاب و مهیج هستند از آن باید ۱۵ دقیقه قبل از آنکه سانس آنها شروع شود در محل بازی اتاق فرار حضور داشته باشند و توسط اپراتور به صورت کاملا توجیه شوند. داستان این بازی اتاق فرار ترسناک به این صورت است که شما به همراه چند نفر از شاگردان یک استاد باستان شناس که در حال انجام کار برای پروژه قلعه بوده در حال فعالیت است و اسم قلعه نیز ملکه اسیت می باشد.

این قلعه برای سال های بسیار زیادی طلسم شده بود و هر کس که به آن قلعه وارد شود، دیگر هیچ اثری از آن پیدا نخواهد شد. با توجه به همین موضوع چند روزی بود که از استاد مورد نظر مفقود شده و هیچ خبری در دست نیست و بعد از گذشت چند روز پیام از طرف استاد توسط شما دریافت می گردد و به شما این طور بیان می کند که در قلعه گیر افتاده است و از طریق هر روشی که سعی می کند تا با او تماس بگیرند نیز موفق نمی شوند. در نتیجه شما به همراه تیم تان یک گروه تشکیل داده و به سمت قلعه راه می افتد تا استاد خود را نجات دهید. در مارکوشیال میتوانید در ایونت های دوست های جدیدتان که به اتاق قرار علثه مند هستند ملحق شوید.

از دیگر اتاق فرار های ترسناک موجود در کشور عزیزمان ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:


-  اتاق فرار پیچ اشتباه در منطقه سعادت آباد تهران

-   اتاق فرار کلبه وحشت در برج میلاد تهران

-   اتاق فرار مردگان متحرک در منطقه نارمک تهران

-   اتاق فرار پایان مرگ در منطقه تهرانپارس

-   اتاق فرار ارث ناخواسته در منطقه تهرانپارس

-   اتاق فرار عروسک شکارچی در منطقه گوهردشت کرج


مارکوشیال

مارکوشیال پلتفرمی برگرفته از یک دغدغه اجتماعی برای بیشتر با هم بودنه. اینجا بهترین شرایط رو فراهم کردیم تا بتونین با کسانی که دوستشون دارین بصورت ...

0 نظر

برای ارسال دیدگاه باید وارد سیستم شوید. برای ورود کلیک کنید.

تمایل دارید مطلب خود را در وبلاگ مارکوشیال قرار دهید؟