نتایج بیشتری یافت نشد

کافه گردی - تهران کجا بریم؟ [خوراک کافه بازها] 20 کافی شاپ عالی

تهران و کافه گردی در آن

کافه گردی یکی از تفریحاتی است که بیشتر جوانان و زوج‌های خوش ذوق به آن علاقه دارند. بسیاری از این افراد علاقه دارند تا در مکانی که مطابق با شرایط سنی و روحیات آن‌ها است، وقت خود را بگذرانند. برخلاف آنچه که در نگاه اول به نظر می‌رسد، این تفریح یک تفریح مدرن نیست و سابقه بسیار طولانی دارد و حتی در تهران قدیم هم کافه‌ها و قهوه‌خانه‌های زیادی وجود داشتند. برای اینکه به شما کمک کنیم تا بهترین کافه‌های تهران را بشناسید، چند مورد از کافه‌های تهران را در ادامه مطلب به شما معرفی می‌کنیم.

برای کافه گردی به دنبال چه مکان‌هایی باشیم؟

بسیاری از علاقمندان به کافه گردی همیشه به دنبال یک کافه دنج با منویی مناسب و متنوع هستند. در ادامه چند کافه دنج را به شما معرفی می‌کنیم.

1- کافه دیاموند

کافه دیاموند در میدان فردوسی قرار داشته و یکی از دنج‌ترین کافه‌های تهران می‌باشد. فضای این کافه بسیار دلنشین بوده و دیوارهای آن با تابلوهای زیبا پوشانده شده است. نورپردازی کافه به گونه‌ای است که شما را یاد کافه‌های اروپایی انداخته و تلفیقی از طراحی‌های مدرن و سنتی است. منوی کافه بسیار متنوع و در عین حال مقرون‌به‌صرفه است. امکان کشیدن سیگار در این کافه فراهم بوده و به دلیل تهویه مناسب، کسی از دود سیگار اذیت نخواهد شد. بهتر است قبل از مراجعه حتما صندلی خود را رزرو کنید.

-  تلفن: 02188890196

-  آدرس: میدان فردوسی- خیابان ویلا(نجات اللهی)- خیابان فلاح پور-پلاک ۳۳

2- کافه سام

علاقمندان به کافه گردی می‌توانند با مراجعه به کافه سام از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوند. این کافه با فضایی مدرن میزبان جوانان خوش ذوق بوده و بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه می‌دهد. کافه سام تمام سفارشات تولد را پذیرفته و شما می‌توانید با هماهنگی‌های لازم از قیمت مناسب غذاها و منوی این کافه بهره‌مند شوید. این کافه دارای دو شعبه بوده و هر کدام دارای فضای ایده‌آل برای قرارهای ملاقات شما است.

-  آدرس یک: تقاطع خیابان خدامی و آفتاب، ضلع جنوب شرقی، جنب پارک، ساختمان مادیران

-  تلفن: 02186092114

-  آدرس دو: خیابان فرشته.مرکز خرید سام سنتر، طبقه دوم

-  تلفن: 02122653842

-  آدرس شعبه ۳: شهرک غرب، خیابان سیمای ایران

-  تلفن: 02188579501

-  آدرس شعبه ۴: ستارخان، خیابان دریان نو، مجتمع تجاری مفید، طبقه‌ دوم، پلاک ۵۳

-  تلفن: 02166516759

3- کافه گل رضاییه

کافه گل رضاییه در خیابان سی تیر واقع بوده و جزو قدیمی‌ترین کافه‌های تهران می‌باشد. این کافه قبل از انقلاب پذیرای هنرمندان محبوب کشور نظیر فروغ فرخزاد، صادق هدایت و غیره بوده و از این رو جزو معروف‌ترین کافه‌های شهر است. توجه داشته باشید که قبل از مراجعه حتما صندلی خود را رزرو کنید، در غیر اینصورت از ورود شما جلوگیری خواهد شد. فضای این کافه هنوز رنگ و بوی تهران قدیم را داشته و علاقمندان می‌توانند وقت خود را در این مکان دلنشین بگذرانند.

-  تلفن: 02166707290

-  آدرس: خیابان سی تیر، بالاتر از موزه آبگینه

4- کافه مسعودیه

کافه مسعودیه یکی از کافه‌های بکر برای علاقمندان به کافه گردی است. این کافه در خیابان بهارستان قرار داشته و پاتوق بسیاری از جوانان پایتخت می‌باشد. معماری کافه به گونه‌ای است که علاقمندان را یاد خانه‌های قاجار انداخته و دارای منوی متنوع با قیمت‌های مناسب است. به دلیل حجم بالای مراجعه‌کنندگان، بهتر است قبل از مراجعه به این کافه صندلی خود را رزرو کنید.

-  تلفن: 02133992013

-  آدرس: بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، خ امیر کبیر، خ ملت، بالاتر از ایستگاه مترو، عمارت مسعودیه

5- کافه آوانسن

کافه آوانسن در طبقه زیرین یک سینما قرار داشته و شما بعد از اینک هیک فیلم مهیج تماشا کردید، می‌توانید برای مدتی در این کافه نشسته و در کنار دوستان خود به تحلیل فیلمی که دیده‌اید، بپردازید. کافه آوانسن دارای دوشعبه دیگر بوده و هر کدام دارای منو و فضای ایده‌آلی برای قرارهای ملاقات شما است. نورپردازی این کافه‌های بسیار مناسب بوده و موسیقی‌های زیبایی نیز پخش می‌کنند.

-  آدرس: بلوار کشاورز-بعد از خیابان شانزده آذر – سینما بلوار

6- کافه رستوران کاوالی

اگر ساکن فرحزاد هستید و علاقه زیادی به کافه گردی دارید، کافه رستوران کاوالی با معماری منحصربفر خود میزبان شما خواهد بود. این کافه دارای اتاق VIP بوده و مخصوص قرارهای خاص و رسمی می‌باشد. فضای کافه به گونه‌ای است که ترکیب رنگ و نور بسیار منحصربفرد بوده و دارای منوی متنوع با غذاهای خوشمزه است. لازم به ذکر است که این کافه از پارکینگ اختصاصی برخوردار بوده و شما می‌توانید ماشین خود را به صورت رایگان در آن پارک کنید.

-  تلفن: 02122114976

-  آدرس: فرحزاد شمالی پلاک ۲۵ رستوران بین اللملی کاوالی

7- کافه ویونا

اگر به دنبال یک کافه دنج و شیک هستید، کافه ویونا پلازا بهترین گزینه برای شما می‌باشد. این کافه دارای چندین شعبه بوده در محله‌های مختلف قرار دارد. کافه ویونا دارای منوی متنوع و لذیذ می‌باشد. نورپردازی و تجهیزات این کافه نظیر میز و صندلی، طراحی دکور و کیفیت سیستم‌های صوتی بسیار مناسب است. این مکان برای تمامی قرارهای دوستانه مناسب بوده و برای اینکه معطل نشوید، بهتر است جای خود را از قبل رزرو کنید.

-  آدرس شعبه ۱:  خیابان بهشتی، خیابان سرافراز، برج دریای نور

-  تلفن: ۰۲۱۸۸۱۷۱۹۷۷ 

-  آدرس شعبه ۲:  تجریش، بلوار شهرداری، کوچه‌ی زعیم، بازار قائم، طبقه‌ی پنجم، پلاک ۲۱۷۶

-  تلفن: ۰۲۱۲۲۷۲۱۶۸۸ 

-  آدرس شعبه ۳: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، انتهای بلوار سعادت آباد، به سمت اوین، نبش چهارراه بهزاد

-  تلفن: ۰۲۱۲۲۳۷۷۹۴۴

8- کافه وی

کافه وی یکی از مکان‌های جذاب برای علاقمندان به کافه گردی است. کافه وی با معماری مدرن و زیبای خود میزبان قرارهای ملاقات شما بوده و دارای منویی متنوع است. این مکان که یکی از کافه های انقلاب می‌باشد در خیابان فلسطین قرار دارد. منوی کافه وی بسیار متنوع بوده و همگی آن‌ها با کیفیت بالا ارائه می‌شوند. 

-  آدرس شعبه 1: خیابان فلسطین، بالاتر از خیابان انقلاب، نبش خیابان نایبی

-  تلفن: 02166976041

-  آدرس شعبه 2: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، خیابان بصیری، پلاک 3 (ساختمان سام)، طبقه 5

-  تلفن: 02122649561

11- کافه گراف

کافه گراف در خیابان سمیه واقع شده و برای افرادی که به دنبال یک مکان دنج هستند، مناسب است. این کافه طبقه بوده و فضایی ایده‌آل برای قرارهای دوستانه می‌باشد. معماری کافه گراف بسیار زیبا بوده و از طراحی مدرنی برخوردار است. 

-  آدرس: خیابان ایرانشهر، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان سپهد قرنی، پلاک ۱۲

10- کافه سه لت

کافه سه لت با پاستاهای خوشمزه خود، مکانی مناسب برای علاقمندان به کافه گردی است. این کافه مجهز به صندلی‌های چوبی به همراه میزهای زیبا بوده و فضای کافه را دلنشین کرده‌اند. اگر به دنبال یک کفه خوب با قیمتی مناسب می‌گردید، کافه سه لت با منوی متنوع و مقرون‌به‌صرفه خود میزبان شما است.

-  آدرس: حافظ، نرسیده به پل کالج، کوچه البرز ۱

11- کافه لبیسترو مناسب برای علاقمندان به کافه گردی

یکی دیگر از کافه‌های زیبای پایتخت، کافه لبیسترو است. این کافه قبل از انقلاب درحال ساخت بوده، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این کافه به حال خود رها شده و چندسال پیش توسط فردی خریداری شد. نکته جالب درباره این کافه، معماری منحصربفرد آن است. این کافه توسط یه معمار فرانسوی طراحی شده و کاملا دست نخورده است. صاحبان جدید کافه برای حفظ معماری آن، هرگز به فضای کافه دست نزده‌اند.

-  آدرس: خیابان ایرانشهر، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان ویلا، پلاک ۲

12- کافه جار

در خیابان یوسف‌آباد کافه‌ای دنج قرار دارد که برای علاقمنان به کافه گردی مناسب است. این کافه بسیار دنج و خلوت بوده و بهترین مکان برای قرارهای رسمی و دونفره می‌باشد. اگر از آلودگی هوا و شلوغی شهر خسته شده‌اید، می‌توانید برای مدتی به کافه جار رفته و در کمال آرامش به صحبت با دوستان خود بپردازید. کافه جار دارای منوی متنوع و مقرون‌به‌صرفه می‌باشد و امکان کشیدن سیگار نیز فراهم است.

-  آدرس: خیابان یوسف‌آباد، خیابان ۱۸، پلاک ۳۵

13- کافه دور میز

کافه دورمیز به دلیل داشتن یک حیاط بزرگ مناسب قرارهای دسته‌جمعی است. فضای بیرونی این کافه دارای چندین میز و صندلی بوده و از معماری زیبایی برخوردار است. منوی کافه دور میز بسیار لذیذ است و شما می‌توانید نوشیدنی‌های خوشمزه را با قیمتی مناسب سفارش دهید. فضای داخلی این کافه نیز بسیار دنج بوده و افراد می‌توانند از خدمات رفاهی کافه بهره‌مند شوند.

-  آدرس: خیابان ویلا، ابتدای خیابان اراک

14- کافه کتاب وارتان

خانه فرهنگ وارطان دارای یکی از بهترین کافه های انقلاب بوده و مناسب علاقمندان به کافه گردی است. این مجموعه فرهنگی دارای بخش‌هایی نظیر گالری، کتابخانه، گل‌فروشی و نمایشگاه صنایع دستی بوده و از حیاطی دنج برخوردار است. کیفیت غذاها و سفارشات در این کافه بسیار بالا بوده و شما می‌توانید در کنار میل کردن سفارشات خوشمزه خود از موزیک‌های ملایم نیز لذت ببرید. 

-  آدرس: میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک ۵١۴

15- کافه چای بار

کافه چای بار با داشتن لژهای خانوادگی پذیرای خانواده‌های خوش ذوق ایرانی است. معماری این کافه سنتی بوده و افرادی که علاقه‌ای به فضای مدرن و شلوغ شهر و سایر کافه‌های تازه‌ تاسیس ندارند، می‌توانند با مراجعه به کافه چای بار وقت خود را به خوشی بگذرانند. پخش موزیک‌های ملایم و منوی متنوع این کافه، فضا را برای مشتریان دلنشین کرده است.

-  تلفن: 02122210311

-  آدرس: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵

16- کافه نادری

احتمالا نام کافه نادری را در بسیاری از فیلم‌های قدیمی شنیده‌اید. این کافه به دلیل اینکه معماری و فضای سنتی خود را کاملا حفظ کرده، یکی از معروف‌ترین مکان‌های سنتی تهران می‌باشد. افرادی که علاقه زیادی به کافه گردی دارند، می‌توانند با مراجعه به این کافه، از منوی خوشمزه و فضای سنتی آن نهایت لذت را ببرند. این کافه پاتوق بسیاری از هنرمندان قدیمی بوده و هنوز هم فرهنگ و فضای مودبانه خود را حفظ کرده است. بهتر است قبل از مراجعه به کافه نادری، صندلی خود را رزرو کنید تا معطل نشوید.

-  تلفن: 02166720791

-  آدرس: خیابان جمهوری، پایین‌تر از چهارراه استانبول، بین خیابان سی تیر و چهارراه استانبول، پلاک ۵۲۴

17- کافه گالری

کافه گالری یکی از کافه‌های دنج و زیبا بوده و پاتوق بسیاری از جوانان ایرانی است. این کافه دارای حیاطی زیبا و دلنشین بوده و از منوی متنوعی برخوردار است. شما می‌توانید با مراجعه به این کافه از نوشیدنی‌های و غذاهای لذیذ آن نهایت لذت را ببرید. این کافه که در قلب باغ موزه هنر ایرانی واقع شده است، در کنار لذت بردن از فضای کافه، حس هنر را نیز به شما القا می‌کند. 

آدرس کافه گالری در باغ هنر ایرانی : میدان تجریش، خیابان شهید دربندی، خیابان دکتر حسابی، باغ هنر ایرانی

-  تلفن: 02126458053

-  آدرس گالری کافه در منطقه‌ی اقدسیه: خیابان موحد دانش، کوچه‌ی باقرالنمر، باغ رستوران نرگس، گالری کافه

-  تلفن: 02122829611

18- کافه تهرون ویلا

اگر علاقه زیادی به کافه گردی دارید، کافه تهرون ویلا با معماری قدیمی خود پذیرای شما خواهد بود. تمام تجهیزت این کافه قدیمی و سنتی بوده و بسیاری از افرادی که علاقه به مکان‌ها سنتی دارند، این کافه را پاتوق خود کرده‌اند. غذاها و نوشیدنی‌های این کافه بسیار خوشمزه و متنوع بوده و دارای قیمتی مناسب نیز هستند.

-  آدرس: خیابان ویلا، کوچه‌ی خسرو، پلاک ۳۹

-  تلفن: 02188906813

19- کافه لمیز

کافه لمیز دارای چندین شعبه در سطح شهر بوده و هرکدام غذاها و نوشیدنی‌های بی‌نظیری ارائه می‌دهند. تمامی شعبه‌ها قابلیت رزرو داشته و شما می‌توانید برای جشن تولد خود به یکی از شعبه‌های کافه لمیز مراجعه کنید. این کافه دارای حال و هوای شاد و مطلوب بوده و میزبان بسیاری از جوانان ایرانی می‌باشد.

-  آدرس شعبه ۱: میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، شماره ۱۰۱۲

-  تلفن: ۰۲۱۶۶۱۲۸۲۲۵

-  آدرس شعبه ۲: خیابان ولی‌عصر، بالاتر از چهارراه ولی‌عصر به سمت شمال، شماره ۱۴۳۵

-  تلفن: ۰۲۱۶۶۴۶۲۲۰۵

-  آدرس شعبه ۳: ضلع شمالی میدان فاطمی

-  تلفن: ۰۲۱۸۸۹۶۷۴۴۳

-  آدرس شعبه ۴: میدان تجریش، ابتدای خیابان ملکی (سعد آباد)، پلاک ۶

-  تلفن: ۰۲۱۲۲۷۰۸۰۶۱

-  آدرس شعبه ۵: خیابان ولی‌عصر، بالاتر از میدان ونک، نبش بن‌بست صیرفی، پلاک ۲۴۶۹

-  تلفن: ۰۲۱۸۸۸۸۴۷۵۸

20- کافه ریوان

اگر علاقه به کافه گردی در محدوده مطهری را دارید، کافه ریوان یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این کافه دارای فضای آرام برای قرارهای دوستانه است.

آدرس: تهران خیابان مطهری روبروی خیابان سلیمان خاطر نبش خیابان على اکبری برج دوگل شماره ۱۳۷

21- کافه کمی قرمز

کافه کمی قرمز نیز یکی دیگر از کافه‌های محدوده مطهری بوده و دارای معماری زیبا و منحصربفرد است.

آدرس: تهران خیابان مطهری (تخت‌طاووس) بعد از تقاطع شریعتی باغ موزه قصر

سخن پایانی

ما در این مطلب چندین کافه زیبا و مدرن در تهران را به علاقمندان کافه گردی معرفی کردیم. اگر به دنبال یک کافه دنج و مقرون‌به‌صرفه هستید، می‌توانید با انتخاب هر کدام از کافه‌های ذکر شده، با ساختن ایونت به کمک پلتفرم مارکوشیال از گپ و گفت و معاشرت با دوستان و آشنایان جدید و قدیمی در آن‌ها لذت ببرید.


مارکوشیال

مارکوشیال پلتفرمی برگرفته از یک دغدغه اجتماعی برای بیشتر با هم بودنه. اینجا بهترین شرایط رو فراهم کردیم تا بتونین با کسانی که دوستشون دارین بصورت ...

0 نظر

برای ارسال دیدگاه باید وارد سیستم شوید. برای ورود کلیک کنید.

تمایل دارید مطلب خود را در وبلاگ مارکوشیال قرار دهید؟